ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγνατία Οδός : Βάζουν διόδια και στην Αμφίπολη

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι χωροθετείται σταθμός διοδίων πλησίον του ταφικού μνημείου της Αμφίπολης αντί της Ρεντίνας, όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι χωροθετείται σταθμός διοδίων πλησίον του ταφικού μνημείου της Αμφίπολης αντί της Ρεντίνας, όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός.

Σε ακύρωση της αναλογικής χρέωσης των διοδίων στην Εγνατία Οδό, με μεγάλο χαμένο την περιφέρεια της Ηπείρου, προχωρεί το υπουργείο Υποδομών μετά την πίεση της τρόικας, οι εκπρόσωποι της οποίας επέβαλαν τελικά την αντικατάσταση του συγκεκριμένου μοντέλου με αυτό που ισχύει και στους υπόλοιπους οδικούς άξονες.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος», στο σχετικό σχέδιο υπουργικής απόφασης για τη χωροθέτηση των 13+5 σταθμών διοδίων της Εγνατίας, το οποίο προωθείται, προβλέπεται η ίδρυση σταθμού διοδίων στην περιοχή του τύμβου Καστά στην Αμφίπολη!


Η ολοκλήρωση αυτής της εκκρεμότητας αναμένεται, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, να ανοίξει τον δρόμο της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες επενδυτές για έως και 40 έτη.

  Επίσης, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι χωροθετείται σταθμός διοδίων πλησίον του ταφικού μνημείου της Αμφίπολης αντί της Ρεντίνας, όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός.

Στους κάθετους άξονες προβλέπεται να λειτουργήσουν οι εξής σταθμοί: Ιεροπηγή Καστοριάς, Αλιάκμονας Καστοριάς, Εύζωνοι Κιλκίς, Προμαχώνας Σερρών, Στρυμωνικό Σερρών.

Οι τιμές

Ωστόσο, το παράδοξο είναι ότι, σύμφωνα με τον νόμο, θα χρειαστεί νέα κοινή υπουργική απόφαση για τον καθορισμό της ακριβούς τιμής των διοδίων στην Εγνατία, η οποία δεν είναι γνωστό πότε θα δρομολογηθεί. Έτσι, για τον αυτοκινητόδρομο το ενδεχόμενο δημιουργίας νέων πηγών εσόδων από διόδια παραμένει θεωρητικό.


Μάνατζερ-«κόκκινο πανί» για συνδικαλιστές

Στο μεταξύ, την Τρίτη ο κ. Χρυσοχοΐδης θα προτείνει στους βουλευτές της επιτροπής ΔΕΚΟ για την κενή θέση του πρόεδρου της Εγνατίας Οδού τον άλλοτε επικεφαλής της ΕΥΑΘ κ. Γ. Σκόρδα.

Πρόκειται για έναν μάνατζερ, ο οποίος κατά τη διάρκεια της θητείας του στην εισηγμένη είχε επιτύχει ραγδαία αύξηση τόσο των μεικτών όσο και των καθαρών κερδών της εταιρείας, έχοντας δρομολογήσει μία σειρά πρωτοβουλιών και συνεργασιών που υπόσχονταν διεύρυνση των δραστηριοτήτων της.