ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η κρίση έριξε την ζήτηση των καυσίμων, 17% κάτω η βενζίνη στο 8% το πετρέλαιο

  Επιμέλεια Καγιογλίδης Παναγιώτης   Χειρόφρενο αναγκάστηκαν να τραβήξουν αρκετοί ιδιοκτήτες Ι.Χ. οι οποίοι εξαιτίας της κρίσης και του ψαλιδιού στα εισοδήματα αναγκάζονται να περιορίζουν τις μετακινήσεις τους προκειμένου να πραγματοποιήσουν οικονομία στα καύσιμα. 

  Επιμέλεια Καγιογλίδης Παναγιώτης   Χειρόφρενο αναγκάστηκαν να τραβήξουν αρκετοί ιδιοκτήτες Ι.Χ. οι οποίοι εξαιτίας της κρίσης και του ψαλιδιού στα εισοδήματα αναγκάζονται να περιορίζουν τις μετακινήσεις τους προκειμένου να πραγματοποιήσουν οικονομία στα καύσιμα. 

  
Επιμέλεια Καγιογλίδης Παναγιώτης
 
Χειρόφρενο αναγκάστηκαν να τραβήξουν αρκετοί ιδιοκτήτες Ι.Χ. οι οποίοι εξαιτίας της κρίσης και του ψαλιδιού στα εισοδήματα αναγκάζονται να περιορίζουν τις μετακινήσεις τους προκειμένου να πραγματοποιήσουν οικονομία στα καύσιμα. Η αδυναμία των καταναλωτών αποτυπώνεται σε στοιχεία που δημοσίευσε η εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» όπου μόλις το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου παρατηρείται πτώση της τάξης του 17% στη βενζίνη και 8% στο πετρέλαιο ενώ ο Μάιος έκλεισε στο -8% και για τα δύο καύσιμα κίνησης. Η ιδιαίτερα αρνητική αυτή εξέλιξη έχει διαψεύσει τις προσδοκίες της αγοράς για τόνωση της ζήτησης μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης.  
 
Οι πιέσεις είναι τεράστιες και φαίνεται πλέον ότι, εκτός από τα πρατήρια, ο αριθμός των οποίων έχει συρρικνωθεί κατά 2.500 χιλιάδες περίπου στην 6ετία και τις πολύ μικρές εταιρείες, δοκιμάζονται και οι αντοχές μεγαλύτερων εταιρειών. Πολύ σοβαρά προβλήματα φαίνεται να αντιμετωπίζει μεγάλη ιστορική εταιρεία του κλάδου εμπορίας, ενώ στο «κόκκινο» βρίσκεται και μία ακόμη μικρού μεγέθους εταιρεία.
 
Όπως μας δήλωσε ο Πρόεδρος των Πρατηριούχων κ. Γιώργος Κοτζάογλου η ζήτηση είναι πεσμένη στο 10% σε σχέση με άλλες χρονιές με τους πρατηριουχους να φοβούνται νέα πτώση στην ζήτηση στους επόμενους μήνες ειδικά να η Κυβέρνηση την πρόταση της για αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα από τον Ιανουάριο του 2017.