Τ' ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΑ

Η Σήμανση των Κυκλικών Κόμβων

Παρατηρώντας για αρκετό χρονικό διάστημα πέραν του έτους το υπάρχων κυκλοφοριακό  αλαλούμ, που υφίστανται οι κυκλικοί κόμβοι, αισθάνομαι την υποχρέωση να αναφερθώ στην εφαρμογή του άρθρου 26, παρ. 4, το οποίο αναφέρει ότι «στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση». 

Παρατηρώντας για αρκετό χρονικό διάστημα πέραν του έτους το υπάρχων κυκλοφοριακό  αλαλούμ, που υφίστανται οι κυκλικοί κόμβοι, αισθάνομαι την υποχρέωση να αναφερθώ στην εφαρμογή του άρθρου 26, παρ. 4, το οποίο αναφέρει ότι «στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση». 

 Παρατηρώντας για αρκετό χρονικό διάστημα πέραν του έτους το υπάρχων κυκλοφοριακό  αλαλούμ, που υφίστανται οι κυκλικοί κόμβοι, αισθάνομαι την υποχρέωση να αναφερθώ στην εφαρμογή του άρθρου 26, παρ. 4, το οποίο αναφέρει ότι «στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση».

Θέλω να πιστεύω, πως και οι αρμόδιοι της Δημοτικής Τεχνικής Υπηρεσίας, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για το κυκλοφοριακό γίγνεσθαι της πόλης των Σερρών, έχουν αντιληφθεί και πιστεύουν, ότι η προτεραιότητα στους κυκλικούς κόμβους πρέπει να δοθεί στα κινούμενα οχήματα εντός του κόμβου.

Απαραίτητος, για τη σήμανση, είναι ο συνδυασμός των ρυθμιστικών πινακίδων Ρ – 1 και Ρ – 53 και όχι μόνο η Ρ – 53, που οδηγεί στην εφαρμογή του άρθρου 26, παρ. 5, το οποίο αναφέρει ότι «η προτεραιότητα ανήκει σε αυτόν που έρχεται από δεξιά.   

 

Παλαιότερες αναφορές μου προς το Δήμο Σερρών, δίχως αποτέλεσμα, με το ίδιο θέμα:

 

1)      Αρ. Πρωτ. 35026  από 19-06-12

2)      Αρ. Πρωτ. 49775  από 07-08-13