Πρωτοσέλιδο

Σχέδια για απαγόρευση ασφάλισης σε ΙΧ και ταξί που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματωνprint

Αφορμή ήταν η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, που τόνισε την ανάγκη να παρθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.

Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.

«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστο μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.

«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης. Πηγή: ΑΠΕ


Newsletter

Σαν σήμερα...

1383 | 

Το Σιδηρόκαστρο (Δεμίρ Ισάρ) πέφτει στα χέρια των Οθωμανών για να μείνει κάτω από την κατοχή τους σκλαβωμένο για 529 χρόνια.

1908 | 

(Κυριακή) Ο όμιλος «Ορφέας» πραγματοποίησε εκδρομή - εξόρμηση στο Γενί Μαχαλά (Πεπονιά) με αρχηγό τον Τάκη Κηπουρό και τον ιερέα Παπαθανάση από το Χρυσό. Στο χωριό βρισκόταν ο Βούλγαρος καπετάνιος Τάσκας με το σώμα του. Μόλις τα μέλη του «Ορφέα» έφτασαν στην εκκλησία, άρχισαν οι πυροβολισμοί. Οι Βούλγαροι έριχναν με μάλιγχερ, οι Έλληνες με δίκαννα. Σκοτώθηκε ο Βούλγαρος χωρικός Άγγελος Καλτσίκης και δυο κομιτατζήδες που θάφτηκαν αμέσως προτού να φτάσουν οι Τούρκοι. Από την πλευρά των ημετέρων σκοτώθηκαν ο Δημήτρης Καρεκλάς και ο Ιωάννης Ζήσιος και πληγώθηκε ο Γκόγκας.

1918 | 

Οι Σερραίοι με δάκρυα χαράς θα υποδέχθηκαν τον ελευθερωτή ελληνικό στρατό. Οι πρώτοι οι οποίοι εισήλθαν στην πόλη ήταν ο στρατηγός Νίδερ (διοικητής τότε της Ι Μεραρχίας), ο Συνταγματάρχης Θ. Πάγκαλος (αρχηγός της Μεραρχίας Πεζικού) και ο υπασπιστής της Μεραρχίας. Ακολούθησε η Μουσική της Μεραρχίας και το 5ο Σύνταγμα. Το βράδυ μπήκαν και τα τμήματα του 1ου Ευζωνικού συντάγματος της 1ης μοίρας Ορειβατικού του 1ου Πεδινού και στο Καβακλή (Λευκώνα) κατέλυσε το 4ο Σύνταγμα.

1918 | 

Ο Ελληνικός στρατός εισήλθε και απελευθέρωσε τη Τζουμαγιά (Ηράκλεια).

1926 | 

Στην «Ομόνοια» δόθηκε από τον θίασο Λ. Κουκούλη - Π. Συριώτη, η «τιμητική παράσταση της Κας Λόλας Κουκούλη με το αριστούργημα της Ιταλικής φιλολογίας του Ιωσήφ Τζιακόζα «σαν τα φύλλα»».

1933 | 

Συμμορία ληστών εμφανίστηκε στο χωριό Καλά Δέντρα και αφού βασάνισε και λήστεψε το χωρικό Αθανάσιο Σταμπουλάκη, πήρε απ' αυτόν σαράντα φλουριά, τέσσερις ντούμπλες και 7.000 δραχμές.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Τα πιο διαβασμένα

Τις τελευταίες 7 ημέρες