Πρωτοσέλιδο

Σχέδια για απαγόρευση ασφάλισης σε ΙΧ και ταξί που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματωνprint

Αφορμή ήταν η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, που τόνισε την ανάγκη να παρθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.

Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.

«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστο μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.

«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης. Πηγή: ΑΠΕ


Newsletter

Σαν σήμερα...

1899 | 

Η εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ» έγραφε: «Περί των εν Σέρραις συμβασών σκηνών ελήφθησαν χθές αι εξής νεώτεραι πληροφορίαι. Οι εισελθόντες Βούλγαροι αντάρται προ του χωρίου Πορόγια, ημίσειαν ώραν απέχοντος των Σερρών, κατέσφαξαν τους προκρίτους της αυτόθι ελληνικής κοινότητος Χατζηδημητρίου και Τσαμπάζην. Το γεγονός ανεστάτωσεν τους Έλληνας, οίτινες είναι σφόδρα εξηρεθισμένοι κατά των Βουλγάρων, φόβοι δε υπάρχουσι συγκρούσεων».

1908 | 

(παλ. Ημερολόγιο) Έφτασε στη Τζουμαγιά καβάλα στο άλογό του με τους άντρες του ο καπετάν Στέργιος Βλάχμπεης, περνώντας από το Αηδονοχώρι και τη Νιγρίτα προκαλώντας απερίγραπτο ενθουσιασμό.

1925 | 

Δημοσιεύεται στον ημερήσιο τύπο προκήρυξη δημοπρασίας από τον Μητροπολίτη Ζίχνης Αλέξανδρο για την κατασκευή μητροπολιτικού μεγάρου στην Ν. Ζίχνη

1925 | 

Στο κινηματοθέατρο «Ομόνοια» ο θίασος της Ασπασίας Σανδή ανέβασε τη σάτιρα «Τράβα Κορδόνι».

1951 | 

Καταρρακτώδεις βροχές στην ύπαιθρο προκάλεσαν μεγάλες πλημμύρες.

1967 | 

Τελείωσε η δημαρχιακή θητεία του Ανδρέα Ανδρέου που ξεκίνησε το 1964. Ακολούθησαν τα σκοτεινά χρόνια της επτάχρονης δικτατορίας των συνταγματαρχών και το «σύστημα» των διορισμένων δημάρχων. Έτσι τη θέση του δημάρχου κατέλαβε στη συνέχεια ο Ι. Μπεσίρης (21/7/1967).

1969 | 

Τελείωσε η δημαρχιακή θητεία του διορισμένου δημάρχου Γ. Βασιλείου (23/8/1967 - 20/7/1969). Στη θέση του τον διαδέχθηκε ο Δημ. Ελευθεριάδης.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Τα πιο διαβασμένα

Τις τελευταίες 7 ημέρες