ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ :5,050 εκατ. για τον κάθετο άξονα Δερβένι- Σέρρες- Προμαχώνας

ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ - SOS ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ -Λακκούβες, λούκια, άσφαλτος – γυαλί δείχνουν ξεκάθαρα την μεγάλη ανάγκη για άμεση και σε βάθος συντήρηση της Εγνατίας Οδού

ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ - SOS ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ -Λακκούβες, λούκια, άσφαλτος – γυαλί δείχνουν ξεκάθαρα την μεγάλη ανάγκη για άμεση και σε βάθος συντήρηση της Εγνατίας Οδού

Επείγει η ανάθεση έργων βαριάς συντήρησης στην Εγνατία Οδό, πού εντοπίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Προκηρύχθηκαν δύο ακόμα διαγωνισμοί,

Λακκούβες, λούκια, άσφαλτος – γυαλί δείχνουν ξεκάθαρα την μεγάλη ανάγκη για άμεση και σε βάθος συντήρηση της Εγνατίας Οδού στο δυτικό τομέα του αυτοκινητόδρομου και στο τμήμα που περνάει από την Πίνδο και τις ορεινές διακλαδώσεις, σε μεγάλα ύψη, όπου συχνά ο δρόμος βυθίζεται στην ομίχλη και στις ξαφνικές και ισχυρότατες ριπές ανέμων.



Το ότι η Εγνατία χρειάζεται οπωσδήποτε, σε πολλά τμήματα, βαριά συντήρηση, είναι γνωστό και πρώτη η Εγνατία Οδός Α.Ε. το έχει επισημάνει  αφού μέχρι και σήμερα έχει την ευθύνη διαχείρισης του οδικού άξονα και των καθέτων του, έχοντας «κληρονομήσει» και τμήματα οδών που πριν 20 και πλέον χρόνια είχαν γίνει από τις ΔΕΚΕ. Αυτό όμως δεν αλλάζει την κατάσταση, που πλέον ελπίζεται ότι θα αντιμετωπιστεί πιο δραστικά, γιατί η εταιρεία έχει διαθέσιμα για να χρηματοδοτήσει συντηρήσεις και ανατάξεις του δρόμου όπου χρειάζεται (σ.σ από επιστροφές του ΠΔΕ που προέκυψαν από την εκκαθάριση του βασικού έργου κατασκευής).


Πιο συγκεκριμένα, στις 28 Φεβρουαρίου η Ε.Ο.Α.Ε. προκήρυξε δύο διαγωνισμούς αποκατάστασης του οδοστρώματος και στρώσης αντιολισθηρού τάπητα, στο τμήμα «Α/Κ Αρδάνιο – Κήποι» (4,445 εκατ. χωρίς ΦΠΑ), στον ανατολικό τομέα και, στο τμήμα «Α/Κ Χριστού- Α/Κ Σιδηροκάστρου» στον κάθετο άξονα Δερβένι- Σέρρες- Προμαχώνας (5,050 εκατ. χωρίς ΦΠΑ). Ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι 2/4/2018 και τα έργα, από τη στιγμή που θα υπογράψει ο ανάδοχος, θα έχουν χρόνο εκτέλεσης ένα τετράμηνο.

. το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Σε ό,τι αφορά στο «Χριστός – Σιδηρόκαστρο», είναι ένα τμήμα μήκους περίπου 10 χλμ., παλιό και κατεστραμμένο, το οποίο «κληρονόμησε» η Ε.Ο.Α.Ε. όταν ανέλαβε να ολοκληρώσει την κατασκευή του κάθετου άξονα «Δερβένι- Σέρρες- Προμαχώνας».

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο
Σημειώνεται ότι ένα από τα τμήματα της Εγνατίας  Οδού που χρειάζεται «γενναία» ανακατασκευή, όπως τεχνικοί υποστηρίζουν, αφού κατασκευάστηκε πριν 25 χρόνια, είναι το «Κλειδί – Θεσσαλονίκη». Είναι ένα τμήμα μεγάλο, στο οποίο καταγράφεται ο μέγιστος κυκλοφοριακός φόρτος της Εγνατίας Οδού και το όριο ταχύτητας, στο μεγαλύτερο μήκος είναι 120 χλμ/ώρα. Επειδή οι απαιτούμενες επεμβάσεις στο τμήμα αυτό είναι μεγάλες και σε μήκος πολλών χιλιομέτρων, η συντήρησή του έχει ενταχθεί στις μεγάλες συμβάσεις που βρίσκονται στο Ελεγκτικό Συνέδριο.