Πρωτοσέλιδο

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ :5,050 εκατ. για τον κάθετο άξονα Δερβένι- Σέρρες- Προμαχώνας

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματωνprint
Επείγει η ανάθεση έργων βαριάς συντήρησης στην Εγνατία Οδό, πού εντοπίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Προκηρύχθηκαν δύο ακόμα διαγωνισμοί,

Λακκούβες, λούκια, άσφαλτος – γυαλί δείχνουν ξεκάθαρα την μεγάλη ανάγκη για άμεση και σε βάθος συντήρηση της Εγνατίας Οδού στο δυτικό τομέα του αυτοκινητόδρομου και στο τμήμα που περνάει από την Πίνδο και τις ορεινές διακλαδώσεις, σε μεγάλα ύψη, όπου συχνά ο δρόμος βυθίζεται στην ομίχλη και στις ξαφνικές και ισχυρότατες ριπές ανέμων.



Το ότι η Εγνατία χρειάζεται οπωσδήποτε, σε πολλά τμήματα, βαριά συντήρηση, είναι γνωστό και πρώτη η Εγνατία Οδός Α.Ε. το έχει επισημάνει  αφού μέχρι και σήμερα έχει την ευθύνη διαχείρισης του οδικού άξονα και των καθέτων του, έχοντας «κληρονομήσει» και τμήματα οδών που πριν 20 και πλέον χρόνια είχαν γίνει από τις ΔΕΚΕ. Αυτό όμως δεν αλλάζει την κατάσταση, που πλέον ελπίζεται ότι θα αντιμετωπιστεί πιο δραστικά, γιατί η εταιρεία έχει διαθέσιμα για να χρηματοδοτήσει συντηρήσεις και ανατάξεις του δρόμου όπου χρειάζεται (σ.σ από επιστροφές του ΠΔΕ που προέκυψαν από την εκκαθάριση του βασικού έργου κατασκευής).


Πιο συγκεκριμένα, στις 28 Φεβρουαρίου η Ε.Ο.Α.Ε. προκήρυξε δύο διαγωνισμούς αποκατάστασης του οδοστρώματος και στρώσης αντιολισθηρού τάπητα, στο τμήμα «Α/Κ Αρδάνιο – Κήποι» (4,445 εκατ. χωρίς ΦΠΑ), στον ανατολικό τομέα και, στο τμήμα «Α/Κ Χριστού- Α/Κ Σιδηροκάστρου» στον κάθετο άξονα Δερβένι- Σέρρες- Προμαχώνας (5,050 εκατ. χωρίς ΦΠΑ). Ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι 2/4/2018 και τα έργα, από τη στιγμή που θα υπογράψει ο ανάδοχος, θα έχουν χρόνο εκτέλεσης ένα τετράμηνο.

. το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Σε ό,τι αφορά στο «Χριστός – Σιδηρόκαστρο», είναι ένα τμήμα μήκους περίπου 10 χλμ., παλιό και κατεστραμμένο, το οποίο «κληρονόμησε» η Ε.Ο.Α.Ε. όταν ανέλαβε να ολοκληρώσει την κατασκευή του κάθετου άξονα «Δερβένι- Σέρρες- Προμαχώνας».

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο
Σημειώνεται ότι ένα από τα τμήματα της Εγνατίας  Οδού που χρειάζεται «γενναία» ανακατασκευή, όπως τεχνικοί υποστηρίζουν, αφού κατασκευάστηκε πριν 25 χρόνια, είναι το «Κλειδί – Θεσσαλονίκη». Είναι ένα τμήμα μεγάλο, στο οποίο καταγράφεται ο μέγιστος κυκλοφοριακός φόρτος της Εγνατίας Οδού και το όριο ταχύτητας, στο μεγαλύτερο μήκος είναι 120 χλμ/ώρα. Επειδή οι απαιτούμενες επεμβάσεις στο τμήμα αυτό είναι μεγάλες και σε μήκος πολλών χιλιομέτρων, η συντήρησή του έχει ενταχθεί στις μεγάλες συμβάσεις που βρίσκονται στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Newsletter

Σαν σήμερα...

1809 | 

Γεννήθηκε η θυγατέρα του Εμμανουήλ Παπά Ελένη.

1907 | 

Έφτασε στις Σέρρες μετά από περιοδεία στο Άγιο Όρος, την Καβάλα και την Δράμα ο Γενικός Διοικητής Θεσσαλονίκης. Την ίδια μέρα στη περιοχή της Βροντούς συγκρούστηκαν μεταξύ τους δύο Βουλγαρικές συμμορίες. Πολλοί από τους κατοίκους του χωριού το εγκατέλειψαν φοβούμενοι ενδεχόμενες συλλήψεις από τους Τούρκους.

1924 | 

Κυκλοφόρησε η εφημερίδα «Συνενόησις» που ήταν το «Εβδομαδιαίον όργανον της Παμπροσφυγικής Ενώσεως του Νομού Σερρών». Διευθυνόταν «παρά συντακτικής επιτροπής», είχε σχήμα 53Χ37 και ήταν δισέλιδη, με τιμή φύλλου 50 λεπτά. Λίγες μέρες αργότερα δίπλα στον τίτλο της προστέθηκε το όνομα του Σωκράτη Ανθρακόπουλου ως εκδότη και διευθυντή και το όνομα του Λάσκαρη Α. Βοόζεμβεργ ως διαχειριστή. Ταυτόχρονα η εφημερίδα μετατράπηκε σε «όργανον αγροτικών συμφερόντων» και από το Φθινόπωρο του 1929 σε «εβδομαδιαίον όργανον της αγροτικής τάξεως». Το 1931 αποχώρησε από τη θέση του διαχειριστή ο Λάσκαρης Βοόζεμβεργ και ανέλαβε ο Αν. Τζιούμπας, που έγινε ταυτόχρονα και διευθυντής του τυπογραφείου. Η εφημερίδα έκλεισε περί τα τέλη του 1931 με αρχές του 1932.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Τα πιο διαβασμένα

Τις τελευταίες 7 ημέρες