ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μεταχειρισμένα πετρελαιοκίνητα οχήματα προτιμάει ο Σερραίος οδηγός

Τα τελευταία χρόνια με τις σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων αλλά και των εξόδων στα οχήματα όπως τα τέλη κυκλοφορίας, πολλοί Έλληνες έχουν στραφεί στα «φθηνά» μεταχειρισμένα οχήματα με καύσιμο το πετρέλαιο από γειτονικές χώρες.

Τα τελευταία χρόνια με τις σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων αλλά και των εξόδων στα οχήματα όπως τα τέλη κυκλοφορίας, πολλοί Έλληνες έχουν στραφεί στα «φθηνά» μεταχειρισμένα οχήματα με καύσιμο το πετρέλαιο από γειτονικές χώρες.

Τα τελευταία χρόνια με τις σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων αλλά και των εξόδων στα οχήματα όπως τα τέλη κυκλοφορίας, πολλοί Έλληνες έχουν στραφεί στα «φθηνά» μεταχειρισμένα οχήματα με καύσιμο το πετρέλαιο από γειτονικές χώρες.

Είναι άξιο αναφοράς ότι πλέον το μερίδιό τους στο σύνολο των νέων ταξινομήσεων επιβατικών φτάνει πλέον το 38,46% από μόλις 9,33% έξι χρόνια πριν.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή, τον Μάρτιο του 2018 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα 19.024 αυτοκίνητα –καινούργια και μεταχειρισμένα εξωτερικού!

 

Πολλοί αναφέρουν ότι η πατρίδα μας γίνεται πλέον η «χωματερή» της Ευρώπης .

 

Υπάρχουν όμως και παρανοήσεις ή απλά έλλειψη ενημέρωσης των πολιτών για θέματα που αφορούν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα τα οποία χωρίζονται σε κατηγορίες (EURO 4, EURO 5 κτλ).


ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

 

Τις τελευταίες μέρες στον «Παρατηρητή» έχουμε λάβει καταγγελίες Σερραίων που με οχήματα πετρελαίου κατηγορίας EURO4 αντιμετώπισαν προβλήματα στη Θεσσαλονίκη καθώς επιτρέπεται η χρήση τους στις Σέρρες αλλά όχι στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα!

Αυτή είναι μία λεπτομέρεια που πρέπει να ληφθεί υπόψη από όποιον αποφασίσει να αγοράσει αυτοκίνητο πχ από τη Βουλγαρία και είναι παλαιάς τεχνολογίας ο πετρελαιοκινητήρας.

 

Ένα θέμα που θα απασχολήσει πολλούς Σερραίους τα επόμενα χρόνια και δεν είναι καθόλου εύκολο να λυθεί.