ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γαστρονομικές δημιουργίες με φυστικοβούτυρο από αραχίδες Αμμουδιάς Σερρών- Όταν το πτυχίο γίνεται εφόδιο για κάτι περισσότερο

Ο Αναστάσης Στοφόρος και ο Φαίδωνας Μίχος – δύο νέοι επιστήμονες – με σπουδές και εργασία στο εξωτερικό επέστρεψαν στην Ελλάδα και έστησαν το δικό τους εργαστήριο παρασκευής υγιεινών ενδιάμεσων γευμάτωνόπως μπάρες ενέργειας, ενεργειακές μπουκιές και άλλα υγιεινά γλυκίσματα (σνακ).

Ο Αναστάσης Στοφόρος και ο Φαίδωνας Μίχος – δύο νέοι επιστήμονες – με σπουδές και εργασία στο εξωτερικό επέστρεψαν στην Ελλάδα και έστησαν το δικό τους εργαστήριο παρασκευής υγιεινών ενδιάμεσων γευμάτωνόπως μπάρες ενέργειας, ενεργειακές μπουκιές και άλλα υγιεινά γλυκίσματα (σνακ).


Ο Αναστάσης Στοφόρος και ο Φαίδωνας Μίχος – δύο νέοι επιστήμονες – με σπουδές και εργασία στο εξωτερικό επέστρεψαν στην Ελλάδα και έστησαν το δικό τους εργαστήριο παρασκευής υγιεινών ενδιάμεσων γευμάτωνόπως μπάρες ενέργειας, ενεργειακές μπουκιές και άλλα υγιεινά γλυκίσματα (σνακ).

Τι είναι αυτό που ωθεί δύο νέους επιστήμονες με καλές σπουδές αλλά και επαγγελματική εμπειρία στο εξωτερικό να επιστρέψουν στην Ελλάδα, να στήσουν ένα σύγχρονο εργαστήριο σε μια συνοικία της Ανατολικής πλευράς των Αθηνών και να αρχίσουν να παράγουν χειροποίητες μπάρες ενεργείας.Οι χειροποίητες ενεργειακές μπάρες του Αναστάση και του Φαίδωνα κρύβουν στα σπλάχνα τους μια μεγάλη καινοτομία που δεν αφορά μόνο την σύνθεση τους αλλά τον τρόπο της παρασκευής τους.
 Πιο συγκεκριμένα, οι μπάρες τους για παράδειγμα δεν ψήνονται αλλά η στερεοποίηση τους γίνεται με φυσικό τρόπο με καταλυτική την λειτουργία της συγκολλητικής ουσίας που είναι φυστικοβούτυρο από αραχίδες Αμμουδιάς Σερρών αλλά και χουρμάδες. 

Όπως επισημαίνουν οι δημιουργοί της σειράς «η γκάμα των καινοτόμων προϊόντων της nutree θα καλύπτει το υπάρχον κενό στην αγορά, σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, η οποίο οδηγείται τα τελευταία χρόνια απο τις παρακάτω τάσεις των καταναλωτών:

• Έλλειψη χρόνου και προτίμηση σε γρήγορα και ενδιάμεσα γεύματα υψηλής ενέργειας τα οποία να είναι εύκολα στη χρήση και στη μεταφορά τους.
• Στροφή προς την υγιεινή διατροφή και ενσυνειδησία στον τρόπο επιλογής των προϊόντων.
• Ανάπτυξη έντονης περιβαλλοντικής συνείδησης.
• Αναγνώριση και προτίμηση των ελληνικών προϊόντων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.