ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Η απελευθέρωση ενός καπνιστή» και «το Ιμάμ Μπαϊλντί»

Τις παραστασεις των ενλογω προγραμματωνπαρακολουθησαν, αλλακαι μετειχαν βιωματικα σ'αυτες, οι μαθητες του 8ου & 25ου, καθως και του 21ου Δημ. Σχολειων Σερρων.στην καταμεστη αιθουσα & Δεξωστη του Αμφιθεατρουτου ΤΕΙ Σερρων, οπου παρευρεθηκαν ο Δ/ντης Πρωτοβαθμιας Εκπ/σης Σερρων  Λυμπουδης Αναστασιος, ο Σχολικος Συμβουλος της 3ης Περιφ. Δ.Ε., ο Αντιδημαρχος Κοινων.Μεριμνας & Παιδειας κ.Μερετουδης Δημητριος, η Αιρετη Εκπροσωπος των Εκπ/κων της Π.Ε. Σερρων κ.Νελλα Μαρια κιο Προεδρος του Συλλογου Εκπ/κων Πρωτοβ. Εκπ/σης κ. Στρικας Κων/νος.

Τις παραστασεις των ενλογω προγραμματωνπαρακολουθησαν, αλλακαι μετειχαν βιωματικα σ'αυτες, οι μαθητες του 8ου & 25ου, καθως και του 21ου Δημ. Σχολειων Σερρων.στην καταμεστη αιθουσα & Δεξωστη του Αμφιθεατρουτου ΤΕΙ Σερρων, οπου παρευρεθηκαν ο Δ/ντης Πρωτοβαθμιας Εκπ/σης Σερρων  Λυμπουδης Αναστασιος, ο Σχολικος Συμβουλος της 3ης Περιφ. Δ.Ε., ο Αντιδημαρχος Κοινων.Μεριμνας & Παιδειας κ.Μερετουδης Δημητριος, η Αιρετη Εκπροσωπος των Εκπ/κων της Π.Ε. Σερρων κ.Νελλα Μαρια κιο Προεδρος του Συλλογου Εκπ/κων Πρωτοβ. Εκπ/σης κ. Στρικας Κων/νος.

Τις παραστασεις των ενλογω προγραμματωνπαρακολουθησαν, αλλακαι μετειχαν βιωματικα σ\'αυτες, οι μαθητες του 8ου & 25ου, καθως και του 21ου Δημ. Σχολειων Σερρων.στην καταμεστη αιθουσα & Δεξωστη του Αμφιθεατρουτου ΤΕΙ Σερρων, οπου παρευρεθηκαν ο Δ/ντης Πρωτοβαθμιας Εκπ/σης Σερρων  Λυμπουδης Αναστασιος, ο Σχολικος Συμβουλος της 3ης Περιφ. Δ.Ε., ο Αντιδημαρχος Κοινων.Μεριμνας & Παιδειας κ.Μερετουδης Δημητριος, η Αιρετη Εκπροσωπος των Εκπ/κων της Π.Ε. Σερρων κ.Νελλα Μαρια κιο Προεδρος του Συλλογου Εκπ/κων Πρωτοβ. Εκπ/σης κ. Στρικας Κων/νος.

Στην εκδηλωσημετειχε και η χορωδια του8ου ΚΑΠΗ Θεσσαλονικης.Στόχος της εκδηλωςηςηταν η βιωματ ι κήςμεθόδου ενημέρωση -ευαισθητοποίηση τουμαθητικού πληθυσμού,για την οικοδόμησηπροτύπων υγειών στάσεωνκαι συμπεριφορών σεσυνεργασία και με τουςεκπαιδευτικούς στα σχολεία,με σκοπό την πρόληψη τηςπαιδικής παχυσαρκίας, τηναναχαίτιση της καπνιστικήςσυνήθειας και γενικότερα τηνανάπτυξη του αισθήματοςτης αυτοεκτίμησης καικατανόησης της σημασίαςτης αυτοφροντίδας από τους μαθητές.