ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άρχισαν τη Δευτέρα οι χειμερινές εκπτώσεις – Θα διαρκέσουν έως τις 28 Φεβρουαρίου

Σήμερα Δευτέρα 10 Ιανουαρίου αρχίζουν οι χειμερινές εκπτώσεις που θα διαρκέσουν έως τις 28 Φεβρουαρίου.

Σήμερα Δευτέρα 10 Ιανουαρίου αρχίζουν οι χειμερινές εκπτώσεις που θα διαρκέσουν έως τις 28 Φεβρουαρίου.

  • Την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, στις 16 Ιανουαρίου, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι προαιρετικά ανοικτά σε όλη την επικράτεια από τις 11:00 έως τις 20:00.

«Ας ελπίσουμε τα μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων και η επάρκεια αγαθών στην αγορά δεν θα συνοδευτούν από την έλλειψη φυσικής παρουσίας ανθρώπινου δυναμικού, λόγω κορονοϊού, ώστε τα εμπορικά καταστήματα να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν επαρκώς τους πελάτες, που έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ, και να πλησιάσουν τον προ πανδημίας τζίρο των 5,5 δισ. ευρώ της εκπτωτικής περιόδου».

Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβούλιου Αττικής Βασίλης Κορκίδης με αφορμή την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων.

Το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής ενημερώνει πως σύμφωνα με το νόμο 4177/2013, οι τακτικές χειμερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν από τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου έως και τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022.

  • Σύμφωνα με το νόμο, τα εμπορικά καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, 16 Ιανουαρίου, με ωράριο λειτουργίας από τις 11:00 έως τις 20:00.
  • Σχετικά με την αμοιβή του προσωπικού την Κυριακή, η νομοθεσία προβλέπει ότι οι εργοδότες έχουν υποχρέωση, να καταβάλουν τα αντίστοιχα ωρομίσθια για την παραχθείσα εργασία με προσαύξηση 75%.

Υπενθυμίζεται ότι, κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την επιβεβλημένη αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών, που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον η μειωμένη τιμή αφορά σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού.

ΠΗΓΗ: CAPITAL.gr