ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρόγραμμα κινηματογράφου

Από Πέμπτη 12/01/12 έως Τετάρτη 18/01/12 προβάλλονται οι ταινίες: ΛΑΡΙΣΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ, ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ

Από Πέμπτη 12/01/12 έως Τετάρτη 18/01/12 προβάλλονται οι ταινίες: ΛΑΡΙΣΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ, ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ


Από Πέμπτη 12/01/12 έως Τετάρτη 18/01/12 προβάλλονται οι ταινίες:


ΛΑΡΙΣΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ


Προβολές: Καθημερινά μια προβολή στις 7.30 μ.μ.

Σκηνοθεσία: Στράτος Μαρκίδης.

Πρωταγωνιστούν: Κατερίνα Παπουτσάκη, Μιχάλης Μαρίνος, Τάσος Κωστής, Ελένη Γερασιμίδου, Τάσος Παλαντζίδης, Μπέσυ Μάλφα, Χριστίνα Τσάφου, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Θανάσης Τσαλταμπάσης, Μιχάλης Ιατρόπουλος, Κώστας Βουτσάς, Γιάννης Ζουγανέλης, Δημήτρης Σταρόβας. Guest stars: Φαίη Σκορδά, Χρήστος Χολίδης, Τρύφωνας Σαμαράς, Κατερίνα Ζαρίφη, Στάθης Παναγιωτόπουλος, Κωνσταντίνος Λάγκος, Γιολάντα Μπαλαούρα .

Διάρκεια: 96 λεπτά.

Κατηγορία: Κωμωδία.

Χαρακτηρισμός: Κατάλληλο.

Περίληψη: Μετά τη μεγάλη επιτυχία του "I Love Karditsa", ο Στράτος Μαρκίδης ανηφορίζει στην Λάρισα και έρχεται αντιμέτωπος με μια άκρως εμπιστευτική υπόθεση, έχοντας μαζί του ένα πλούσιο cast ηθοποιών. Για χρόνια, η ζωή στην Πεζούλα και τη Βρυσούλα κυλούσε αρμονικά. Βέβαια υπάρχει ένας τοίχος ανάμεσα στα δύο χωριά, χτισμένος από άκρη σε άκρη και έτσι κανείς δεν μπλέκεται στην δουλειά του άλλου. Όταν όμως έρχεται ο Καλλικράτης να ενώσει τα δυο χωριά, έρχονται τα πάνω-κάτω! Ένας μεγαλοδημοσιογράφος πεθαίνει, το εργοστάσιο βιολογικού καθαρισμού διχάζει, ο υπουργός λαδώνεται, οι μίζες πάνε κι έρχονται, το ΣΔΟΕ ανακατεύεται, οι άνθρωποι της νύχτας ενοχλούνται, ατομικά και τοπικά συμφέροντα μπλέκονται, ενώ οι εκπλήξεις και οι ξεκαρδιστικές καταστάσεις διαδέχονται η μία την άλλη…


ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ



Προβολές: Καθημερινά μια προβολή στις 9.30 μ.μ.

Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Φίντσερ.

Πρωταγωνιστούν: Ντάνιελ Κρέιγκ, Ρούνεϊ Μάρα, Στέλαν Σκάρσγκαρντ, Έμπεθ Ντάβιτζ, Ρόμπιν Ράιτ, Κρίστοφερ Πλάμερ, Τζόλι Ρίτσαρντσον.

Διάρκεια: 158 λεπτά.

Κατηγορία: Αστυνομικό θρίλερ.

Χαρακτηρισμός: Κατάλληλο άνω των 17.

Περίληψη: Με ακόμη νωπές τις αναμνήσεις από τον εμπορικό και καλλιτεχνικό θρίαμβο του οσκαρικού «The Social Network», ο Ντέιβιντ Φίντσερ έβαλε πλώρη για ένα ακόμη μεγαλεπήβολο σχέδιο: το αγγλόφωνο remake της πρώτης εκ των ταινιών της πολυσυζητημένης νεονουάρ τριλογίας «Millennium». Βασισμένη στο ομότιτλο best seller εκδοτικό φαινόμενο του -πρόωρα χαμένου- Σουηδού συγγραφέα και δημοσιογράφου Στιγκ Λάρσον, η ταινία αποτελεί, εκτός των άλλων, μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον 49χρονο Αμερικανό σκηνοθέτη να επιστρέψει δριμύτερος στα ανήλιαγα, υπερβίαια μονοπάτια του «Seven» και του «Fight Club». Δυο φιλμ, τα οποία αποτελούν κατά γενική ομολογία τις κορυφαίες στιγμές της καριέρας του. Ο Μίκαελ Μπλόμκβιστ, κορυφαίος ερευνητής δημοσιογράφος που έχει βρεθεί κατηγορούμενος για δυσφήμηση ενός επιχειρηματία, αναλαμβάνει να εξιχνιάσει την υπόθεση εξαφάνισης της 16χρονης ανιψιάς του Χένρικ Βάνγκερ, ενός συνταξιούχου μεγαλοβιομήχανου, η οποία χρονολογείται πριν από 40 περίπου χρόνια. Κι ενώ στην πορεία ο Μπλόμκβιστ ανακαλύπτει πως η μακρά ιστορία της πολυμελούς οικογένειας του Βάνγκερ είναι γεμάτη από έριδες, μίση και ανομολόγητα μυστικά, η Λίζμπεθ Σαλάντερ, μια εκκεντρική χάκερ με εριστική συμπεριφορά και συχνά προβλήματα με το νόμο, αποφασίζει για τους δικούς της λόγους να τον βοηθήσει να βρει την άκρη του νήματος...

Την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου στις 7.30 μ.μ. στο πλαίσιο της κινηματογραφικής λέσχης ¨Στιγμές της Πόλης¨ θα προβληθεί η ταινία


ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ



Προβολές: Μόνο μια προβολή στις 7.30 μ.μ.

Σκηνοθεσία: Ασγκάρ Φαρχαντί.

Πρωταγωνιστούν: Λεϊλά Χατάμι, Πέιμαν Μοάντι, Σαχάμπ Χοσεϊνί, Σαρέχ Μπαγιάτ, Σαρίνα Φαρχαντί, Μπαμπάκ Καριμί, Μερίλα Ζαρέϊ.

Διάρκεια: 117 λεπτά.

Κατηγορία: Κοινωνικό.

Χαρακτηρισμός: Κατάλληλο.


Περίληψη: Η Σιμίν θέλει να φύγει. Ο Ναντέρ είναι δέσμιος του άρρωστου πατέρα του και δε θέλει να τον αφήσει μόνο. Έτσι χωρίζονται, και η κόρη τους, ελπίζοντας να γυρίσει γρήγορα η μητέρα της, μένει προσωρινά με τον Ναντέρ. Ανήμπορος να φροντίσει τον γέρο πατέρα του, ο Ναντέρ προσλαμβάνει μία γυναίκα για να τον περιποιείται. Αυτό που δεν ήξερε είναι ότι αυτή η γυναίκα δούλευε χωρίς την άδεια του συζύγου της και ότι ήταν έγκυος. Ή μήπως το ’ξερε; Χωρίς να το καταλάβει ο Ναντέρ αιχμαλωτίζεται σε έναν ιστό από ψέματα και κοινωνικές αντιδικίες που καταστρέφουν τη ζωή, τα όνειρά του αλλά και την εικόνα του στα μάτια της κόρης του.