ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αμφίπολη χωρίς διόδια

Απαντώντας ο αρμόδιος υπουργός Κ.Καραμανλής σε σχετική ερώτηση για τους δύο νέους αυτοκινητοδρόμους, Θεσσαλονίκη – Έδεσσα  και Δράμα – Αμφίπολη, που θα γίνουν με ΣΔΙΤ και στην κριτική του ΣΥΡΙΖΑ περί ιδιωτικοποίησης των αυτοκινητόδρομων τόνισε ότι «στην πράξη το ΣΔΙΤ σημαίνει ότι ενώνουμε ως δημόσιο τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα, για να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα για όλους και πάνω απ’ όλους για τους πολίτες.

Απαντώντας ο αρμόδιος υπουργός Κ.Καραμανλής σε σχετική ερώτηση για τους δύο νέους αυτοκινητοδρόμους, Θεσσαλονίκη – Έδεσσα  και Δράμα – Αμφίπολη, που θα γίνουν με ΣΔΙΤ και στην κριτική του ΣΥΡΙΖΑ περί ιδιωτικοποίησης των αυτοκινητόδρομων τόνισε ότι «στην πράξη το ΣΔΙΤ σημαίνει ότι ενώνουμε ως δημόσιο τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα, για να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα για όλους και πάνω απ’ όλους για τους πολίτες.

 Απαντώντας ο αρμόδιος υπουργός Κ.Καραμανλής σε σχετική ερώτηση για τους δύο νέους αυτοκινητοδρόμους, Θεσσαλονίκη – Έδεσσα  και Δράμα – Αμφίπολη, που θα γίνουν με ΣΔΙΤ και στην κριτική του ΣΥΡΙΖΑ περί ιδιωτικοποίησης των αυτοκινητόδρομων τόνισε ότι «στην πράξη το ΣΔΙΤ σημαίνει ότι ενώνουμε ως δημόσιο τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα, για να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα για όλους και πάνω απ’ όλους για τους πολίτες. Σημαίνει ότι τα έργα θα γίνουν στην ώρα τους και με το μικρότερο δυνατό κόστος για την τσέπη του φορολογούμενου.

Και μάλιστα, δεσμευόμαστε να μην έχουν διόδια. Αν από αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ συμπεραίνει ότι… ιδιωτικοποιούμε τα έργα, απλώς επιβεβαιώνει πόσο μακριά από την πραγματικότητα βρίσκεται, εγκλωβισμένος σε ξεπερασμένες ιδεοληψίες».