ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γερμανός τουρίστας μας κάνει ρεζίλι – Τι έζησε στους δρόμους της Ελλάδας

Ήταν αρχές του περασμένου έτους, όταν μια Γερμανίδα influncer ανέβασε ένα video στα social media αποτυπώνοντας σε μόλις 20 δευτερόλεπτα, αυτά που ζούμε ως κάτοικοι στην καθημερινότητα.

Ήταν αρχές του περασμένου έτους, όταν μια Γερμανίδα influncer ανέβασε ένα video στα social media αποτυπώνοντας σε μόλις 20 δευτερόλεπτα, αυτά που ζούμε ως κάτοικοι στην καθημερινότητα.

Πλέον, ένας συμπατριώτης της - από τους πολλούς που επισκέπτονται για τουρισμό τη χώρα μας κάθε χρόνο – πήγε το θέμα ένα βήμα παρακάτω, επιχειρώντας να οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους.

Ο άνθρωπος έκανε μια σύντομη αναφορά αυτών που ζει ως οδηγός στην Ελλαδάρα μας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, ταξιδεύει με όχημα στη χώρα μας. Επισκέφθηκε την Κέρκυρα και από εκεί πήγε στη Θεσσαλονίκη. Τώρα βρίσκεται στην Αθήνα και κάποιος θέλει να του εξηγήσει τι στο καλό συμβαίνει;

 

https://cdn.gcdata.gr/data/photos/78202709492551846262fc4d159e438b.jpg

Να τι διαπίστωσε: 

 
  • Οι διαγραμμίσεις των λωρίδων κυκλοφορίας είναι είτε εντελώς ξεθωριασμένες είτε απλώς αγνοούνται. Δεν είσαι καν σίγουρος πόσες λωρίδες έχει ο δρόμος
  • Κανείς δεν σε αφήνει να μπεις στον αυτοκινητόδρομο (σίγουρα πέρασε από το δακτυλίδι και επιχείρησε να μπει Αττική Οδό)
  • Κανείς δεν οδηγεί σύμφωνα με το όριο ταχύτητας. Ακόμα και όταν οι Χάρτες Google προειδοποιούν για κάμερες, όλοι απλώς τις προσπερνούν τρέχοντας.
  • Οι οδηγοί κινούνται προς τα φανάρια σαν να είναι αγώνας δρόμου - απλώς για να πατήσουν φρένο τελευταία στιγμή και να περιμένουν όπως όλοι οι άλλοι στο επόμενο κόκκινο
  • Προσπερνούν άσκοπα. Μόνο και μόνο για να καταλήξουν δευτερόλεπτα αργότερα στο ίδιο κόκκινο φανάρι, κολλημένοι στον ίδιο δρόμο
  • Στις διασταυρώσεις φαίνεται σαν να είναι τυχαίο ποιος πηγαίνει πρώτος (εννοεί μάλλον ποιος έχει προτεραιότητα). Προχωρά κάποιος, αλλά και ο άλλος οδηγός σκέφτεται ακριβώς το ίδιο.
  • Τη νύχτα, οι κύριοι δρόμοι μετατρέπονται σε βιτρίνες για τους «κουλ» τύπους. Πατάνε γκάζι και ανεβάζουν στροφές στον βελτιωμένο κινητήρα τους, συνήθως σε κάποιο μισοκατεστραμμένο Golf 3 με μπουρί εξάτμισης (αλλιώς το είπε ο άνθρωπος, αλλά δεν μπορούμε να το γράψουμε).
  • Αν όλες οι θέσεις στάθμευσης στην άκρη του δρόμου είναι κατειλημμένες, οι οδηγοί απλά διπλοπαρκάρουν και μπλοκάρουν όλους τους υπόλοιπους… και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό.

Σε τι είχε άδικο;

Όποιος έχει επισκεφθεί κάποια γερμανική πόλη και έχει οδηγήσει εκεί, θα αντιληφθεί προφανώς το σοκ που έχει πάθει ο άνθρωπος.

 

https://cdn.gcdata.gr/data/photos/77819416e929a93a509adf5348ed0425.jpeg

Αυτά που ανέφερε στην πλατφόρμα reddit, δεν είναι τίποτα λιγότερο από την ελληνική νοοτροπία. Ό,τι ακριβώς περιγράφει, συμβαίνει. Δεν βρίσκεται στη σφαίρα της φαντασίας του, ούτε μας προσβάλλει. Ποιος εξάλλου από όλους εμάς τηρεί τα όρια ταχύτητας; Ποιος δεν έχει διπλοπαρκάρει έστω και μια φορά με τα αλάρμ ενεργοποιημένα ή ποιο οδόστρωμα, κυρίως μέσα στις πόλεις είναι σε εξαιρετική κατάσταση;
ΠΗΓΗ:.gocar.gr