ΤΟΠΙΚΑ

Μηχανές και αυτοκίνητα από άλλες εποχές

είχαν την ευκαιρία να δουν οι κάτοικοι των Σερρών ,σε μια έκθεση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα από το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών

είχαν την ευκαιρία να δουν οι κάτοικοι των Σερρών ,σε μια έκθεση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα από το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών

Με αφορμή την έκθεση που έγινε στην οδό Μεραρχίας.
Αυτοκίνητα αντίκες σε συνδιασμό με τις ξεχωριστές ιστορίες των ανθρώπων που τα οδηγούν μέχρι και σήμερα σε μεταφέρουν σε μιαν άλλην εποχή, ταξιδεύοντας σε στον χρόνο.

Τα περισσότερα από αυτά εξαιρετικά συντηρημένα, αναπαλαιωμένα, καθαρά και περιποιημένα, ενώ ανάμεσά τους φυσικά πολλά «κατσαριδάκια».
Νιγρίτα Σερρών στο "Ξενοδοχείο του Ζβε" στα Λουτρά Θερμά Νιγρίτας, δίπλα στα ιαματικά λουτρά
Η φωτογραφία είναι περίπου στο 1930 από τα πρώτα αυτοκίνητα ήταν αυτό του ξυλέμπορου Θεοφάνη Χρ. Ζβέ (σύζυγος Μαγδαληνής Κων/νου Ρούντου) ο οποίος διετέλεσε και Δήμαρχος Νιγρίτας
Από 30-7-1945 έως 4-6-1946
(είναι ο άνδρας πίσω από το αμάξι)
παραχώρηση εγγονής Μάγδας Ζβέ στην ιστοσελιδα "παλιες φωτογραφίες Νιγρίτας"
 
Σε πόσα χρόνια γίνεται «αντίκα» το αυτοκίνητό μου;
Οι κάτοχοι παλαιότερων αυτοκινήτων αναρωτιούνται πολύ συχνά πότε μπορούν να βγάλουν πινακίδες ιστορικού. Ειδικά τα οχήματα με κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού, επωφελούνται με χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας. Πινακίδες ιστορικού μπορεί να εκδώσει κάθε όχημα με ηλικία τουλάχιστον 30 ετών από το έτος κατασκευής του. Προϋπόθεση είναι ο συγκεκριμένος τύπος να μην κατασκευάζεται ακόμη, ενώ θα πρέπει να διατηρείται στην αρχική του κατάσταση χωρίς να έχει υποστεί μεγάλες αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
 
Μετά την αναθεώρηση της νομοθεσίας, τα ιστορικά αυτοκίνητα μπορούν κατ'εξαίρεση να κυκλοφορούν καθημερινά, σε διαδρομή από και προς το συνεργείο, σύμφωνα με το άρθρο 88 και 90 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.  Περνούν υποχρεωτικά ΚΤΕΟ σε ετήσια βάση και πρέπει να είναι ασφαλισμένα.