ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ναι στην αξιολόγηση, αλλά όχι έτσι. Όχι από την κυβέρνηση-τιμωρό -Γράφει ο Πασχάλης θ. Τόσιος
Η υπεράσπιση της αξιολόγησης ως θεσμού διαφάνειας και βελτίωσης περνάει μέσα από τη ρήξη με αυτή την πολιτική. Γιατί δεν μπορεί να υπάρξει σοβαρή αξιολόγηση από αυτούς που βλέπουν το σχολείο ως πεδίο εφαρμογής κυβερνητικών εντολών και όχι ως χώρο δημιουργίας και ελευθερίας.
Η υπεράσπιση της αξιολόγησης ως θεσμού διαφάνειας και βελτίωσης περνάει μέσα από τη ρήξη με αυτή την πολιτική. Γιατί δεν μπορεί να υπάρξει σοβαρή αξιολόγηση από αυτούς που βλέπουν το σχολείο ως πεδίο εφαρμογής κυβερνητικών εντολών και όχι ως χώρο δημιουργίας και ελευθερίας.

Η λέξη «αξιολόγηση» στην εκπαίδευση έχει κακοποιηθεί όσο λίγες. Γιατί; Γιατί κάθε φορά που ακούγεται, συνοδεύεται από ιστορίες σαν κι αυτές: Εκπαιδευτικός που ζητάει επιπλέον τμήμα στο νηπιαγωγείο για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες, παραπέμπεται στο πειθαρχικό. Δασκάλα που απαιτεί σχολικό νοσηλευτή για μαθητή που χάνει μαθήματα, διώκεται πειθαρχικά. Συνδικαλιστής που στηρίζει φοιτητικούς αγώνες απολύεται. Και καθηγήτρια που εφαρμόζει απόφαση του σωματείου της τίθεται σε διοικητική αργία, με προσωπική παρέμβαση του Υπουργού Κ. Πιερρακάκη, παρά την αντίθετη γνώμη του αρμόδιου πειθαρχικού συμβουλίου.







#SerresParatiritis
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέες υποχρεώσεις για την Αυτοδιοίκηση — Συναγερμός για τα νερά στις Σέρρες - Γράφει ο Πασχάλης θ. Τόσιος

Η αλήθεια για την ποιότητα του πόσιμου νερού στον Δήμο Σερρών: Τα γεγονότα, οι ευθύνες και οι ενέργειες