Οι νέοι μαθαίνουν τις εφημερίδες από το σχολείο
Οι νέοι μαθαίνουν τις εφημερίδες από το σχολείο * Τι διαπίστωσε έρευνα για τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εξοικείωση των παιδιών και εφήβων με τον γραπτό Τύπο H ανάγνωση των εφημερίδων, λένε οι ερευνητές, είναι και συνήθεια, γι» αυτό η εξοικείωση μαζί τους από την παιδική ηλικία διαμορφώνει φανατικότερους αναγνώστες
Οι νέοι μαθαίνουν τις εφημερίδες από το σχολείο * Τι διαπίστωσε έρευνα για τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εξοικείωση των παιδιών και εφήβων με τον γραπτό Τύπο H ανάγνωση των εφημερίδων, λένε οι ερευνητές, είναι και συνήθεια, γι» αυτό η εξοικείωση μαζί τους από την παιδική ηλικία διαμορφώνει φανατικότερους αναγνώστες

Οι νέοι είναι περισσότερο επιμελείς στο διάβασμα εφημερίδων αν έχουν διδαχθεί γι’ αυτό από το σχολείο. Αυτό κατέδειξε μεγάλη έρευνα που διεξήγαγε το Ιδρυμα της Αμερικανικής Οργάνωσης Εφημερίδων. Περισσότεροι από 6 στους 10 ενηλίκους που διαβάζουν με μεγάλη συχνότητα μία ή περισσότερες εφημερίδες έχουν σχετική εμπειρία ήδη από τη σχολική τάξη και μάλιστα σε μικρή ηλικία. Σε γενικές γραμμές, οι 4 στους 10 σημερινούς αναγνώστες είχαν σε κάποιον βαθμό εξοικειωθεί με τον γραπτό Τύπο από τα μαθητικά χρόνια τους.
«H ανάγνωση εφημερίδων είναι και συνήθεια» τόνισε ο αντιπρόεδρος του προαναφερομένου Ιδρύματος κ. Τζιμ Αμποτ παρουσιάζοντας την έρευνα και προσέθεσε: «Αν μπορέσουμε να ξεκινήσουμε από τους νέους κατά τη διάρκεια της μέσης εκπαίδευσης και να τους δείξουμε ότι η εφημερίδα είναι αυτό που θέλουν πραγματικά, θα θελήσουν να επιστρέψουν στην ενημέρωση από τον γραπτό Τύπο».
* Εκστρατεία ενημέρωσης
H έρευνα έδειξε ότι την αναγνωσιμότητα των εφημερίδων από τους νέους επηρεάζουν εκτός από το σχολείο και άλλοι παράγοντες, όπως η παρουσία των εντύπων στο σπίτι αλλά και η σωματική υγεία και το επίπεδο μόρφωσης των γονιών.
Μετά τις διαπιστώσεις αυτές το Ιδρυμα της Αμερικανικής Οργάνωσης Εφημερίδων αποφάσισε να προχωρήσει σε μια τεράστια εκστρατεία ενημέρωσης, η οποία μεταξύ άλλων προβλέπει τη δωρεάν διανομή 222 εκατ. εφημερίδων κάθε χρόνο σε σχολικές τάξεις των Ηνωμένων Πολιτειών. Οι εμπειρογνώμονες θεωρούν ότι αυτό θα είναι ένα από τα «βαρέα όπλα» στην προσπάθεια για αύξηση της αναγνωσιμότητας – μια επένδυση και για το μέλλον. Με τη διαπίστωση αυτή φαίνεται να συμφωνούν και τα μέλη της Αμερικανικής Οργάνωσης Εφημερίδων, που εκπροσωπεί περισσότερες από 2.000 εκδοτικές εταιρείες στις ΗΠΑ και στον Καναδά.