ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Στις Σέρρες σήμερα η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών (ΚΟΑ) ταξιδεύει στις Σέρρες και στην Αίθουσα «Αστέρια» του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου, για να ερμηνεύσουν σήμερα το βράδυ την Έβδομη Συμφωνία του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν.
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών (ΚΟΑ) ταξιδεύει στις Σέρρες και στην Αίθουσα «Αστέρια» του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου, για να ερμηνεύσουν σήμερα το βράδυ την Έβδομη Συμφωνία του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν.

«Πρόκειται για την αποθέωση του Χορού», έγραφε ο Ρίχαρντ Βάγκνερ για αυτό το έργο, το οποίο αναπαριστά έναν θρίαμβο της ζωής.
Η βραδιά ανοίγει με την Εισαγωγή από την όπερα Ντον Τζοβάννι του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, μια σύνθεση που εκφράζει την περιπετειώδη ζωή του κεντρικού ήρωα και προϊδεάζει για το τραγικό τέλος του. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης τη Συμφωνία Κοντσερτάντε για βιολί, τσέλο, όμποε και φαγκότο του Γιόζεφ Χάυντν, που γράφτηκε κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσκεψής του στο Λονδίνο και υφαίνει έναν συναρπαστικό διάλογο μεταξύ των τεσσάρων οργάνων. Σολίστ, τέσσερις Κορυφαίοι μουσικοί της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών: η Εξάρχουσα Κατερίνα Χατζηνικολάου, ο βιολοντσελίστας Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν, ο ομποΐστας Γιάννης Οικονόμου και ο φαγκοτίστας Αλέξανδρος Οικονόμου. Στο πόντιουμ, ο Βλαδίμηρος Συμεωνίδης.
Το πρόγραμμα με μια ματιά
ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756–1791)
Εισαγωγή από την όπερα «Ντον Τζοβάννι», K. 527
ΓΙΟΖΕΦ ΧΑΫΝΤΝ (1732 – 1809)
Συμφωνία κοντσερτάντε για βιολί, τσέλο, όμποε και φαγκότο, σε σι ύφεση μείζονα (Hob. I/105)
ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΒΑΝ ΜΠΕΤΟΒΕΝ (1770–1827)
Συμφωνία αρ. 7 σε λα μείζονα, έργο 92
ΣΟΛΙΣΤ
Κατερίνα Χατζηνικολάου | βιολί
Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο
Γιάννης Οικονόμου | όμποε
Αλέξανδρος Οικονόμου | φαγκότο
ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Βλαδίμηρος Συμεωνίδης
Η βραδιά ανοίγει με την Εισαγωγή από την όπερα Ντον Τζοβάννι του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, μια σύνθεση που εκφράζει την περιπετειώδη ζωή του κεντρικού ήρωα και προϊδεάζει για το τραγικό τέλος του. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης τη Συμφωνία Κοντσερτάντε για βιολί, τσέλο, όμποε και φαγκότο του Γιόζεφ Χάυντν, που γράφτηκε κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσκεψής του στο Λονδίνο και υφαίνει έναν συναρπαστικό διάλογο μεταξύ των τεσσάρων οργάνων. Σολίστ, τέσσερις Κορυφαίοι μουσικοί της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών: η Εξάρχουσα Κατερίνα Χατζηνικολάου, ο βιολοντσελίστας Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν, ο ομποΐστας Γιάννης Οικονόμου και ο φαγκοτίστας Αλέξανδρος Οικονόμου. Στο πόντιουμ, ο Βλαδίμηρος Συμεωνίδης.
Το πρόγραμμα με μια ματιά
ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756–1791)
Εισαγωγή από την όπερα «Ντον Τζοβάννι», K. 527
ΓΙΟΖΕΦ ΧΑΫΝΤΝ (1732 – 1809)
Συμφωνία κοντσερτάντε για βιολί, τσέλο, όμποε και φαγκότο, σε σι ύφεση μείζονα (Hob. I/105)
ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΒΑΝ ΜΠΕΤΟΒΕΝ (1770–1827)
Συμφωνία αρ. 7 σε λα μείζονα, έργο 92
ΣΟΛΙΣΤ
Κατερίνα Χατζηνικολάου | βιολί
Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο
Γιάννης Οικονόμου | όμποε
Αλέξανδρος Οικονόμου | φαγκότο
ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Βλαδίμηρος Συμεωνίδης
#SerresParatiritis
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Θοδωρής Ρωμανίδης για τη συναυλία της Γλυκερίας στο Ισραήλ: Πιστεύω ότι έχει καταλάβει το λάθος της