ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Συνεργασία Ένκε Φεζολλάρι με το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών

Το ταλέντο ή το έχεις ή δεν το έχεις, Αμλετικό ζήτημα”

Το ταλέντο ή το έχεις ή δεν το έχεις, Αμλετικό ζήτημα”

Δημιούργησε από αναρτήσεις σε εφημερίδες, χειρόγραφα και γράμματα της παλιάς εποχής, το έργο ” Αμαλία” για την πρώτη βασίλισσα της χώρας, την βασίλισσα Αμαλία και έκανε μία αριστοτεχνική δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθεσία, επάνω στο κείμενο της Μαρίας Κυριάκη
 
Πρωταγωνίστριες του, οι οποίες, μάλιστα, ερμηνεύουν το ρόλο εναλλάξ, οι έμπειρες και ιδανικές για το ρόλο αυτό, Καλλιόπη Ευαγγελίδου και Αλεξάνδρα Παλαιολόγου.
 
Επάξια του αξίζει μία θέση στους αυριανούς σκηνοθέτες του καλού θεάτρου. Το θέατρο έχει ανάγκη από ανθρώπους που το αγαπούν και δουλεύουν ψυχή τε και σώματι για αυτό και όχι για να επιδεικνύουν τον εαυτό τους και να γίνεται λόγος για το όνομά τους και μόνο, με σκοπό να βρίσκονται στην επικαιρότητα… Αυτοί που το αγαπούν, πραγματικά, είναι εργάτες της Τέχνης τους και όχι αφέντες.
 
Δεν μπορώ, λοιπόν, παρά να τον επαινέσω και να τον υπερθεματίσω, τον αέναα δημιουργικό και άξιο Ένκε Φεζολλάρι! Φέτος, συνεργάζεται για δεύτερη σεζόν με το ΔηΠεΘε Σερρών και την καλλιτεχνική του διευθύντρια και εξαίρετη ηθοποιό, Καλλιόπη Ευαγγελίδου, κάνοντας και πάλι την έκπληξη.
 
Δημιούργησε από αναρτήσεις σε εφημερίδες, χειρόγραφα και γράμματα της παλιάς εποχής, το έργο ” Αμαλία” για την πρώτη βασίλισσα της χώρας, την βασίλισσα Αμαλία και έκανε μία αριστοτεχνική δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθεσία, επάνω στο κείμενο της Μαρίας Κυριάκη!
 
ΜΕ ΨΥΧΗ
 
Πρωταγωνίστριες του, οι οποίες, μάλιστα, ερμηνεύουν το ρόλο εναλλάξ, οι έμπειρες και ιδανικές για το ρόλο αυτό, Καλλιόπη Ευαγγελίδου και Αλεξάνδρα Παλαιολόγου. Επάξια του αξίζει μία θέση στους αυριανούς σκηνοθέτες του καλού θεάτρου. Το θέατρο έχει ανάγκη από ανθρώπους που το αγαπούν και δουλεύουν ψυχή τε και σώματι για αυτό και όχι για να επιδεικνύουν τον εαυτό τους και να γίνεται λόγος για το όνομά τους και μόνο, με σκοπό να βρίσκονται στην επικαιρότητα… Αυτοί που το αγαπούν, πραγματικά, είναι εργάτες της Τέχνης τους και όχι αφέντες. Δείτε την ” Αμαλία” για να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι του λόγου το αληθές.