ΤΟΠΙΚΑ

Υπερ-οπτικώς: Δήμαρχε ακούς; (2) -Γράφει ο Τάσος Χανλίογλου

Και εκεί που ο κόσμος των αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα ανάσανε από ανακούφιση με την δημιουργία της πίστας (Σερρών) ως χώρο διοργάνωσης ασφαλών αγώνων, διαψεύστηκε καθώς η μοναδική πίστα στην Ελλάδα έμελε να γίνει στην πρώτη της δεκαπενταετία πεδίον τραγικών γεγονότων. Πολύ γρήγορα μετρήσαμε 5 δυστυχήματα με ισάριθμους νεκρούς. **Φτάνει πια** είναι απαραίτητο να το πούμε και για το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Σαν να ακυρώθηκε κάθε προσδοκία των εμπλεκομένων στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και για να καταλήξω σου δηλώνω Δήμαρχε, ότι ένας άνθρωπος με ελάχιστη έστω γνώση αλλά ακολουθώντας τους αυστηρούς κανόνες ασφαλείας θα απέτρεπε τον θάνατο 5 νέων ανθρώπων καθώς γνωρίζω κάτω από ποιες συνθήκες συνέβησαν, και ας ίσχυαν τα τυπικά.

Και εκεί που ο κόσμος των αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα ανάσανε από ανακούφιση με την δημιουργία της πίστας (Σερρών) ως χώρο διοργάνωσης ασφαλών αγώνων, διαψεύστηκε καθώς η μοναδική πίστα στην Ελλάδα έμελε να γίνει στην πρώτη της δεκαπενταετία πεδίον τραγικών γεγονότων. Πολύ γρήγορα μετρήσαμε 5 δυστυχήματα με ισάριθμους νεκρούς. **Φτάνει πια** είναι απαραίτητο να το πούμε και για το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Σαν να ακυρώθηκε κάθε προσδοκία των εμπλεκομένων στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και για να καταλήξω σου δηλώνω Δήμαρχε, ότι ένας άνθρωπος με ελάχιστη έστω γνώση αλλά ακολουθώντας τους αυστηρούς κανόνες ασφαλείας θα απέτρεπε τον θάνατο 5 νέων ανθρώπων καθώς γνωρίζω κάτω από ποιες συνθήκες συνέβησαν, και ας ίσχυαν τα τυπικά.


Δεν χρειάστηκε και πολύ. Λίγο η έρευνα στο προσωπικό μου αρχείο λίγο τα
καταγραμμένα γεγονότα (αγωνιστικά) στην μνήμη μου, με οδήγησαν στο εξής
συμπέρασμα. Παρά τα 70+ χρόνια αγώνων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών σε
πανελλαδικό επίπεδο τα θανατηφόρα ατυχήματα δεν ξεπερνούν τα δυο παρά τις
αντίξοες συνθήκες κατά εποχές.
Το Rally Acropolis με τα περίπου 20.000.000 χιλιόμετρα μοιρασμένα στα χρόνια και τα
πληρώματα διεκδικεί το έπαθλο του ασφαλέστερου αγώνος με μηδενικό δείκτη
δυστυχημάτων, παρά το σκληρό και επικίνδυνο περιβάλλον διεξαγωγής του.. Όσο για
τους αγώνες ταχύτητας σε ανασφαλείς δρόμους πόλεων και αναβάσεων θρηνήσαμε
δυστυχώς δύο αγωνιζόμενους. Τον Μεϊμαρίδη στην Ρόδο και έναν μοτοσυκλετιστή σε
ανάβαση.
Και εκεί που ο κόσμος των αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα
ανάσανε από ανακούφιση με την δημιουργία της πίστας (Σερρών) ως χώρο
διοργάνωσης ασφαλών αγώνων, διαψεύστηκε καθώς η μοναδική πίστα στην Ελλάδα
έμελε να γίνει στην πρώτη της δεκαπενταετία πεδίον τραγικών γεγονότων.
Πολύ γρήγορα μετρήσαμε 5 δυστυχήματα με ισάριθμους νεκρούς. **Φτάνει πια** είναι
απαραίτητο να το πούμε και για το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Σαν να ακυρώθηκε κάθε
προσδοκία των εμπλεκομένων στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και για να
καταλήξω σου δηλώνω Δήμαρχε, ότι ένας άνθρωπος με ελάχιστη έστω γνώση αλλά
ακολουθώντας τους αυστηρούς κανόνες ασφαλείας θα απέτρεπε τον θάνατο 5 νέων
ανθρώπων καθώς γνωρίζω κάτω από ποιες συνθήκες συνέβησαν, και ας ίσχυαν τα
τυπικά. Φαίνεται όμως ότι μυαλό δεν βάζετε πράττοντας άλογα και θέτοντας σε κίνδυνο
ζωές, το όποιο κύρος απέμεινε στο αυτοκινητοδρόμιο, τον κόσμο του σπορ, το όνομα
της πόλης των Σερρών και εκθέτοντάς μας πανελληνίως.
Σημ: Ευκαιρίας δοθείσης ξαναρωτώ, αφού απάντηση μέχρι τώρα δεν πήρα, όντως ο
γιατρός του αγώνος που εσείς βαφτίσατε Track day ήταν οδοντίατρος;


Τάσος Χανλίογλου