ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Very Macedonia»: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

«Very Macedonia», δηλαδή«Πολύ Μακεδονία», είναι το νέοbrand που ετοιμάζεται να παρουσιάσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, αρχίζοντας από τη World Travel Market, που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο 4– 7 Νοεμβρίου.Ενωμένες οι επτά περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική,Ημαθία, Πέλλα, Πιερία, Κιλκίς,Σέρρες ξεκινούν την προώθησή τους σε αγορές στόχους του εξωτερικού.

«Very Macedonia», δηλαδή«Πολύ Μακεδονία», είναι το νέοbrand που ετοιμάζεται να παρουσιάσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, αρχίζοντας από τη World Travel Market, που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο 4– 7 Νοεμβρίου.Ενωμένες οι επτά περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική,Ημαθία, Πέλλα, Πιερία, Κιλκίς,Σέρρες ξεκινούν την προώθησή τους σε αγορές στόχους του εξωτερικού.

«Very Macedonia», δηλαδή«Πολύ Μακεδονία», είναι το νέοbrand που ετοιμάζεται να παρουσιάσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, αρχίζοντας από τη World Travel Market, που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο 4– 7 Νοεμβρίου.Ενωμένες οι επτά περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική,Ημαθία, Πέλλα, Πιερία, Κιλκίς,Σέρρες ξεκινούν την προώθησή τους σε αγορές στόχους του εξωτερικού.Στόχος της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι αφενός η δημιουργία δωδεκάμηνου τουρισμού, 365 μέρες το χρόνο, αφετέρου η επένδυση στην εξωστρέφεια, η ώθηση σε νέες επενδύσεις καθώς και σε νέες θέσεις εργασίας.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του προγράμματος τουριστικής προβολής για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας 2013 2014,που παραχώρησαν ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας,Απόστολος Τζιτζικώστας, και ο αντιπεριφερειάρχης της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής και αρμόδιος στον τομέα τουρισμού,Ιωάννης Γιώργος, αναφέρθηκαν τρεις άξονες πάνω στους οποίους βασίζεται το πρόγραμμα.