ΚΟΙΝΩΝΙΑ

​Το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού αυξημένο κατά 105,28 ευρώ Ο​ ι ​Σερραίοι ​ ​​ καταναλωτές που προτιμούν τα ​τοπικά ​ Σούπερ-Μάρκετ

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του Ινστιτούτου Εμπορίας και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού θα είναι αυξημένο κατά 1,02% και θα κοστίσει 105,28 ευρώ για μια εξαμελή οικογένεια η οποία το 2015 κατέβαλε 104,22 ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του Ινστιτούτου Εμπορίας και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού θα είναι αυξημένο κατά 1,02% και θα κοστίσει 105,28 ευρώ για μια εξαμελή οικογένεια η οποία το 2015 κατέβαλε 104,22 ευρώ.

 Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του Ινστιτούτου Εμπορίας και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού θα είναι αυξημένο κατά 1,02% και θα κοστίσει 105,28 ευρώ για μια εξαμελή οικογένεια η οποία το 2015 κατέβαλε 104,22 ευρώ.

 

Οφέλη για το πορτοφόλι τους μέχρι και 25% θα αποκομίσουν όσοι προτιμήσουν τα σούπερ-μάρκετ για την προμήθεια των προϊόντων για το πασχαλινό τραπέζι όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Η έρευνα παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας τιμών των προϊόντων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (μεγάλα Σουπερμάρκετ) στην Ελλάδα το Πάσχα 2016. Βασίζεται σε πρωτογενή δεδομένα που συνέλεξαν ερευνητές του ΙΕΛΚΑ από τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και αφορούν τις τιμές της μεγάλης εβδομάδας.

Τα  Ελληνικά και τοπικά Σούπερ-Μάρκετ

προτιμούν οι καταναλωτές

 

Η κίνηση αναμένεται να κορυφωθεί το διάστημα μεταξύ της Μ. Πέμπτης και Μ. Σαββάτου με τους καταναλωτές να προτιμούν τις Ελληνικές αλυσίδες σούπερ-μάρκετ αλλά και τα τοπικά καταστήματα που προσφέρουν υψηλής ποιότητας προϊόντα σε πολύ καλές τιμές, χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των

​τοπικών ​
Σούπερ-Μάρκετ
​, ​
που για ακόμη μία χρονια προσφέρουν στους πελάτες τους τα προϊόντα του τραπεζιού της Λαμπρής σε πολύ καλές τιμές.

 

 

Επιστρατεύεται το «εργαλείο»

των προσφορών

 

 Όπως αναμενόταν, σημαντικό ρόλο για άλλη μια χρονιά παίζει η παρατηρούμενη το τελευταίο διάστημα ένταση των προσφορών και προωθητικών ενεργειών από τις αλυσίδες σουπερμάρκετ και τις προμηθευτικές εταιρείες με τη μορφή παροχής επιπλέον εκπτώσεων, εκπτωτικών κουπονιών, δωροεπιταγών κλπ, η οποία αφορά σχεδόν το σύνολο των εποχιακών προϊόντων και εκτιμάται ότι παρέχει επιπλέον όφελος περίπου 10% κατά μέσο όρο στους καταναλωτές, ενώ ο καταναλωτής που θα αφιερώσει χρόνο στην αναζήτηση αυτών των προσφορών μπορεί να εξοικονομήσει άνω του 25% της δαπάνης του.