Αλλαγές στα τεκμήρια των ΙΧ -Τι αλλάζει για τα μεγάλου κυβισμού οχήματα
Στο ΥΠΟΙΚ συνεχίζουν την επεξεργασία των προτάσεων για τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια διαβίωσης με στόχο την αύξηση των φορολογικών εσόδων από την άρση της ακινησίας πολλών ΙΧ.
Στο ΥΠΟΙΚ συνεχίζουν την επεξεργασία των προτάσεων για τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια διαβίωσης με στόχο την αύξηση των φορολογικών εσόδων από την άρση της ακινησίας πολλών ΙΧ.
Στο ΥΠΟΙΚ συνεχίζουν την επεξεργασία των προτάσεων για τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια διαβίωσης με στόχο την αύξηση των φορολογικών εσόδων από την άρση της ακινησίας πολλών ΙΧ.
Ενα από τα σενάρια που εξετάζεται έντονα είναι η μείωση και του ετήσιου τεκμηρίου των ΙΧ μεγάλου κυβισμού εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών ως κίνητρο για την άρση ακινησίας οχημάτων από τους ιδιοκτήτες τους.
Σύμφωνα με το capital.gr τα σενάρια που εξετάζονται για τα τεκμήρια διαβίωσης για τα ΙΧ είναι δυο.
Το πρώτα προβλέπει τη σύνδεση του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης με την εμπορική αξία των οχημάτων με βάση τις αξίες που έχουν υπολογίσει οι ασφαλιστικές εταιρείες για τις αποζημιώσεις πυρός και κλοπής ενώ υπάρχει και η σκέψη για χρησιμοποίηση της αρχικής λιανικής τιμής των αυτοκινήτων που θα απομειώνεται με βάση τα έτη στα οποία το όχημα βρίσκεται σε κυκλοφορία.
Η δεύτερη λύση που εξετάζεται και είναι περισσότερο πιθανό να υιοθετηθεί προβλέπει την οριζόντια μείωση του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης κατά 20% έως 30% για τα οχήματα άνω των 2.000 κυβικών και ηλικίας άνω των 10 ετών.