Έλενα Τούσκα: «Το ζεστό χρήμα καίει ολόκληρο τον σερραϊκό λαό»
Με ιδιαίτερα σκληρή ανακοίνωση τοποθετείται η επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Δήμου Σερρών, Έλενα Τούσκα, με αφορμή την ευχαριστήρια αναφορά της Δημάρχου Σερρών προς τον Πρωθυπουργό και βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας για τη χρηματοδότηση ύψους 9 εκατ. ευρώ που αφορά την αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών.
Με ιδιαίτερα σκληρή ανακοίνωση τοποθετείται η επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Δήμου Σερρών, Έλενα Τούσκα, με αφορμή την ευχαριστήρια αναφορά της Δημάρχου Σερρών προς τον Πρωθυπουργό και βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας για τη χρηματοδότηση ύψους 9 εκατ. ευρώ που αφορά την αναβάθμιση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών.
Η κ. Τούσκα κάνει λόγο για πολιτικές που, όπως υποστηρίζει, εξυπηρετούν μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα, ενώ αφήνουν σε δεύτερη μοίρα τις πραγματικές ανάγκες της τοπικής κοινωνίας. Όπως επισημαίνει, η καθημερινότητα των πολιτών χαρακτηρίζεται από ελλείψεις σε βασικές υποδομές, σχολεία, αθλητικές εγκαταστάσεις, χώρους πρασίνου, παιδικές χαρές, πεζοδρόμια και οδικό δίκτυο, υποστηρίζοντας ότι για αυτές τις ανάγκες δεν διατίθενται οι αναγκαίοι πόροι.
Παράλληλα, κατηγορεί κυβέρνηση και δημοτική αρχή ότι κατευθύνουν δημόσιους πόρους προς την ενίσχυση ιδιωτικών επενδύσεων, αντί να επενδύουν στη βελτίωση των δημοτικών υπηρεσιών, των κοινωνικών υποδομών και στη στελέχωσή τους με μόνιμο προσωπικό.
Η ανακοίνωση καταλήγει με κάλεσμα προς τους πολίτες να αντιδράσουν απέναντι σε αυτή την πολιτική, ζητώντας οι διαθέσιμοι δημόσιοι πόροι να αξιοποιηθούν για την κάλυψη βασικών κοινωνικών αναγκών, όπως ασφαλή σχολεία και αθλητικές εγκαταστάσεις, έργα προσβασιμότητας, περισσότερους χώρους πρασίνου και πολιτισμού, καθώς και την ενίσχυση των δημοτικών υπηρεσιών.
Ακολουθεί το δελτίο Τύπου:
«Το ζεστό χρήμα καίει ολόκληρο τον σερραϊκό λαό»
Η χυδαιότητα ξεπέρασε και τον όρο χυδαίος.
Με αφορμή την ευχαριστήρια τοποθέτηση της Δημάρχου στο δημοτικό συμβούλιο προς τον Πρωθυπουργό και σε βουλευτές της ΝΔ, για τη χρηματοδότηση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών με 9 εκ. ευρώ, έχει πλέον ξεκαθαριστεί με τον πιο αηδιαστικό τρόπο, τόσο η πολιτική υπέρ της εργολαβίας και των «μεγαλοεπιχειρηματιών», όσο και η ικανοποίηση των συμφερόντων τους με κάθε τρόπο και μέσο.
Την «ανάπτυξη» δεν την περιμένει κανένας Σερραίος και καμία Σερραία από τέτοιες πολιτικές. Την «ανάπτυξη» τους τη βιώνουμε όλοι καθημερινά στις υποβαθμισμένες υποδομές, στα ανεπαρκή έργα συντήρησης, στο ελάχιστο προσωπικό του Δήμου, στα κλειστά σχολεία και τις αθλητικές εγκαταστάσεις, στους εξαφανισμένους ελεύθερους χώρους πρασίνου και πολιτισμού, στις απειροελάχιστες παιδικές χαρές, στα βομβαρδισμένα πεζοδρόμια και δρόμους και φυσικά στη θεοσκότεινη, βρωμερή και γεμάτη τσιμέντο πόλη. Γι' αυτά δεν υπάρχουν χρήματα.
Τίποτα όρθιο δεν άφησε η πολιτική της εργολαβίας και των ιδιωτικών πρωτοβουλιών τους. Δήμος και Κυβέρνηση δίνουν χώρο και χρήμα σε επιχειρηματίες για την εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας, προκειμένου να κερδίζουν λίγοι και εκλεκτοί και να χάνουν οι πολλοί.
Κυβέρνηση και Δήμος ματώνουν τον σερραϊκό λαό όλο και περισσότερο. Αντί να δίνονται χρήματα για την ανάπτυξη των δημόσιων υποδομών, τη στελέχωσή τους με μόνιμο προσωπικό και τον σύγχρονο υλικοτεχνικό εξοπλισμό τους, γίνονται έρμαια στα χέρια των οικονομικών συμφερόντων μιας χούφτας ανθρώπων, που μας παρουσιάζονται ως σωτήρες και ευεργέτες.
Τέτοια κατάντια και ξετσιπωσιά μόνο με έναν τρόπο αντιμετωπίζεται:
Ο σερραϊκός λαός να συσπειρωθεί απέναντι σ' αυτή την πολιτική που του ρουφάει το οξυγόνο, που εκμεταλλεύεται τις δικές του ανάγκες για να κερδοσκοπούν οι λίγοι και στο τέλος τον καλεί να φιλήσει και τα χέρια των καταχραστών του.
Γι' αυτούς οι λαϊκές ανάγκες δεν είναι προτεραιότητα, παρά μόνο τα γεμάτα πορτοφόλια των «επιχειρηματιών» με ζεστό κρατικό χρήμα από τις θυσίες του ελληνικού λαού.
Η Λαϊκή Συσπείρωση απαιτεί με το χρήμα που ρίχνουν ως προεκλογική στάχτη στα μάτια μας να καλυφθούν βασικές και καθημερινές ανάγκες των Σερραίων και όχι τα οικονομικά συμφέροντα και οι εξυπηρετήσεις ημετέρων. Απαιτούμε να ικανοποιηθούν τα αιτήματα συλλόγων και φορέων για ασφαλή σχολεία και αθλητικές εγκαταστάσεις, προσβασιμότητα, ελεύθερους χώρους πρασίνου και πολιτισμού.
Σέρρες, 25 Ιουνίου 2026
