ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Rotax Max Challenge 2021, από την Κρήτη έως τις Σέρρες…

Η ιστορία του kart στην Ελλάδα, μοιάζει λίγο με έναν υπολογιστή που η μνήμη του αρχίζει να εξασθενεί. Η διαφορά εμφανίζεται στον φάκελο Rotax. Με το που τον ανοίγει κάποιος, διαπιστώνει την τακτική ενημέρωσή του και το πόσο »γεμάτος» είναι από ονόματα οδηγών, μηχανικών και ομάδων. 

Η ιστορία του kart στην Ελλάδα, μοιάζει λίγο με έναν υπολογιστή που η μνήμη του αρχίζει να εξασθενεί. Η διαφορά εμφανίζεται στον φάκελο Rotax. Με το που τον ανοίγει κάποιος, διαπιστώνει την τακτική ενημέρωσή του και το πόσο »γεμάτος» είναι από ονόματα οδηγών, μηχανικών και ομάδων. 

 Η ιστορία του kart στην Ελλάδα, μοιάζει λίγο με έναν υπολογιστή που η μνήμη του αρχίζει να εξασθενεί. Η διαφορά εμφανίζεται στον φάκελο Rotax. Με το που τον ανοίγει κάποιος, διαπιστώνει την τακτική ενημέρωσή του και το πόσο »γεμάτος» είναι από ονόματα οδηγών, μηχανικών και ομάδων. Παράλληλα ένας πλούτος από εικόνες σπουδαίων επιδόσεων πιλότων σε πίστες της Θεσσαλονίκης, των Σερρών, της Πάτρας, της Σπάρτης, των Μεγάρων και της Αθήνας καθώς και από μεγάλες διεθνείς διακρίσεις σε χώρες από τη Μαλαισία έως το Πουέρτο Ρίκο και από τη Νότια Αφρική ως την Πορτογαλία. Οι Έλληνες οδηγοί που συμμετείχαν στο Rotax Max Challenge καθώς κι αυτοί που εκπροσωπώντας τη χώρα μας στο Rotax MAX Challenge Grand Finals, έγραψαν κεφάλαια ιστορίας στο συγκεκριμένο φάκελο.

» Σε αυτήν τη δύσκολη κοινωνικά χρονιά, ένεκα της πανδημίας, εύχομαι βέβαια να έχουν τελειώσει όλα τους επόμενους μήνες, είναι η μεγάλη ευκαιρία της επανεκκίνησης του kart στην Ελληνική Επικράτεια! Το Rotax MAX Challenge 2021, θα διοργανωθεί σε τρείς πόλεις με ιστορία στους αγώνες kart, σε πίστες αδειοδοτημένες, όπως αυτές των Σερρών και των Χανίων. Με ένα διπλό αγώνα ή δύο μονούς, που η συμμετοχή και μόνο θα δίνει τη δυνατότητα να λάβει κάποιος μέρος στον τελικό του 2021, που θα καθορίσει και τους συμμετέχοντες στο Rotax MAX Grand Finals. Παράλληλα οι αγώνες των Σερρών θα αναδεικνύουν τους επαθλούχους Βόρειας Ελλάδας, όπως αντίστοιχα και της Κρήτης της Νότιας! Εξυπακούεται πως και στην Αθήνα θα γίνουν δύο αγώνες…»

αυτή είναι η νέα ιδέα του Δημήτρη Γαλάτση, όπως την μας την αναλύει και συνεχίζει:

»…Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι τοπικοί πυρήνες οδηγών δε θα είναι αναγκασμένοι να μετακινούνται, πράγμα που ενισχύει τον τοπικό ανταγωνισμό και περιορίζει τα μεγάλα έξοδα ταξιδιού. Ένα βέβαια ταξίδι θα γίνει για όλους στην πόλη που θα οριστεί ο τελικός… Για να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα αυτό, ήταν σημαντική η ανταπόκριση που έδειξαν οι ομαδάρχες και οδηγοί, τα τοπικά αθλητικά σωματεία καθώς και οι ιδιοκτήτες των πιστών σε Σέρρες και Χανιά…»