ΤΟΠΙΚΑ
Συνεδρίασε το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Σερρών
Σκοπός: H μέγιστη δυνατή ετοιμότητα ενόψει της νέας αντιπυρικής περιόδου.
Σκοπός: H μέγιστη δυνατή ετοιμότητα ενόψει της νέας αντιπυρικής περιόδου.

Συνεδρίασε το πρωί της Πέμπτης 24 Απριλίου 2025, στην αίθουσα
συνεδριάσεων και τελετών του Δημαρχείου Σερρών, το Συντονιστικό Τοπικό
Όργανο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Σερρών για την αντιπυρική περίοδο
2025, με σκοπό τη μέγιστη δυνατή ετοιμότητα ενόψει της νέας αντιπυρικής
περιόδου.
Στη συνεδρίαση προήδρευσε η Δημάρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα, με τη
συμμετοχή εκπροσώπων όλων των εμπλεκόμενων φορέων, όπως η
Πυροσβεστική Υπηρεσία, η Ελληνική Αστυνομία, η Διεύθυνση Δασών, οι
εθελοντικές ομάδες πολιτικής προστασίας, καθώς και υπηρεσιακά στελέχη του
Δήμου και των Δημοτικών Επιχειρήσεων.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν η ενίσχυση της συνεργασίας και του
συντονισμού μεταξύ των υπηρεσιών, η αποτύπωση των σημείων αυξημένου
κινδύνου και οι εργασίες πρόληψης (καθαρισμοί, αποψιλώσεις, συντήρηση
οδικών δικτύων πρόσβασης).
Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα υπογράμμισε τη σημασία της
αγαστής συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων, όπως είχε γίνει και
κατά την προηγούμενη αντιπυρική περίοδο και ευχαρίστησε όλους τους
φορείς, τις υπηρεσίες και τα μέλη των εθελοντικών ομάδων, για την παρουσία
τους στη συνεδρίαση. «Είναι πολύ σημαντικό να βρισκόμαστε σε διαρκή
εγρήγορση και ετοιμότητα για την αντιμετώπιση κάθε ενδεχόμενου
κινδύνου. Την προηγούμενη αντιπυρική περίοδο η συνεργασία με τους
εμπλεκόμενους φορείς ήταν άψογη. Ελπίζω και φέτος να συμβεί το ίδιο
για να αντιμετωπίσουμε τους κίνδυνοι που τυχόν προκύψουν, με
πρωταρχικό στόχο την ασφάλεια των πολιτών» ανέφερε η κ. Μητλιάγκα.
Στη συνέχεια, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας και Πολιτικής Προστασίας,
κ. Παύλος Πουλιάκας, αναφέρθηκε στις δράσεις πρόληψης που έχουν ήδη
δρομολογηθεί και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: παρεμβάσεις καθαρισμών
επί του δασικού οικοσυστήματος (πέριξ του αρχαιολογικού χώρου της
ακρόπολης Σερρών και εντός του προστατευτικού δάσους Σερρών),
καθαρισμούς κοινοχρήστων χώρων και ιδιόκτητων οικοπέδων, αντιπυρικές
ζώνες και ενίσχυση του εξοπλισμού πολιτικής προστασίας με μισθώσεις
μηχανημάτων έργου. Επίσης, ο κ. Πουλιάκας σημείωσε τη συνεχή επικοινωνία
μεταξύ των προέδρων των τοπικών κοινοτήτων, των φορέων και των
υπηρεσιών.
Αναλυτικά στη σύσκεψη συμμετείχαν η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα
Μητλιάγκα, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας και Πολιτικής Προστασίας
Παύλος Πουλιάκας, η Προϊσταμένη Τμήματος Πολιτικής Προστασίας Δήμου
Σερρών Αικατερίνη Αναγνωστίδου, ο Διοικητής Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
Σερρών Ανδρέας Θεοδωρίδης, ο Υποδιοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
Σερρών Παντελής Ελευθεριάδης, η Υποδιοικήτρια του Αστυνομικού Τμήματος
Σερρών Ευαγγελία Δημανούδη, ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Σερρών
Παναγιώτης Ηπειρώτης, ο εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Αστυνομίας Σερρών
Παναγιώτης Αλεξανδρίδης, ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος του Τμήματος
Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών Κωνσταντίνος
Αργυρίου, η Προϊσταμένη του Δασαρχείου Σερρών Χρυσοβαλάντω
Ιασωνίδου, ο Προϊστάμενος Δημοτικής Αστυνομίας Νικόλαος Σύρπας, ο
Γενικός Διευθυντής της ΔΕΥΑΣ Σερρών Νικόλαος Σαφαρίκας, ο Πρόεδρος της
Αερολέσχης Σερρών Γεώργιος Βασιλείου, η Πρόεδρος του Τοπικού
Περιφερειακού Τμήματος Σερρών του Ελληνικού Σταυρού Μαρία Θεοδωρίδου,
ο Πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Σερρών Θεοφάνης Παπαευστρατίου,
ο εκπρόσωπος του Γενικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων Πεδιάδας
Σερρών Κωνσταντίνος Τσιρογιάννης, ο εκπρόσωπος του ΟΦΚΑΘ βάση
ετοιμότητας Σερρών-Εθελοντές Πολιτικής Προστασίας Ιορδάνης Βαλαβανίδης,
ο εκπρόσωπος του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Νομού Σερρών
Παναγιώτης Καζάκας, ο εκπρόσωπος της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων και
Συλλόγου Ραδιοερασιτεχνων Νομού Σερρών Νικόλαος Μπερόβαλης και ο
Υπεύθυνος του πάρκου/ΒΙΠΕ Σερρών Πέτρος Μαρβάκης.
συνεδριάσεων και τελετών του Δημαρχείου Σερρών, το Συντονιστικό Τοπικό
Όργανο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Σερρών για την αντιπυρική περίοδο
2025, με σκοπό τη μέγιστη δυνατή ετοιμότητα ενόψει της νέας αντιπυρικής
περιόδου.
Στη συνεδρίαση προήδρευσε η Δημάρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα, με τη
συμμετοχή εκπροσώπων όλων των εμπλεκόμενων φορέων, όπως η
Πυροσβεστική Υπηρεσία, η Ελληνική Αστυνομία, η Διεύθυνση Δασών, οι
εθελοντικές ομάδες πολιτικής προστασίας, καθώς και υπηρεσιακά στελέχη του
Δήμου και των Δημοτικών Επιχειρήσεων.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν η ενίσχυση της συνεργασίας και του
συντονισμού μεταξύ των υπηρεσιών, η αποτύπωση των σημείων αυξημένου
κινδύνου και οι εργασίες πρόληψης (καθαρισμοί, αποψιλώσεις, συντήρηση
οδικών δικτύων πρόσβασης).
Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα υπογράμμισε τη σημασία της
αγαστής συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων, όπως είχε γίνει και
κατά την προηγούμενη αντιπυρική περίοδο και ευχαρίστησε όλους τους
φορείς, τις υπηρεσίες και τα μέλη των εθελοντικών ομάδων, για την παρουσία
τους στη συνεδρίαση. «Είναι πολύ σημαντικό να βρισκόμαστε σε διαρκή
εγρήγορση και ετοιμότητα για την αντιμετώπιση κάθε ενδεχόμενου
κινδύνου. Την προηγούμενη αντιπυρική περίοδο η συνεργασία με τους
εμπλεκόμενους φορείς ήταν άψογη. Ελπίζω και φέτος να συμβεί το ίδιο
για να αντιμετωπίσουμε τους κίνδυνοι που τυχόν προκύψουν, με
πρωταρχικό στόχο την ασφάλεια των πολιτών» ανέφερε η κ. Μητλιάγκα.
Στη συνέχεια, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας και Πολιτικής Προστασίας,
κ. Παύλος Πουλιάκας, αναφέρθηκε στις δράσεις πρόληψης που έχουν ήδη
δρομολογηθεί και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: παρεμβάσεις καθαρισμών
επί του δασικού οικοσυστήματος (πέριξ του αρχαιολογικού χώρου της
ακρόπολης Σερρών και εντός του προστατευτικού δάσους Σερρών),
καθαρισμούς κοινοχρήστων χώρων και ιδιόκτητων οικοπέδων, αντιπυρικές
ζώνες και ενίσχυση του εξοπλισμού πολιτικής προστασίας με μισθώσεις
μηχανημάτων έργου. Επίσης, ο κ. Πουλιάκας σημείωσε τη συνεχή επικοινωνία
μεταξύ των προέδρων των τοπικών κοινοτήτων, των φορέων και των
υπηρεσιών.
Αναλυτικά στη σύσκεψη συμμετείχαν η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα
Μητλιάγκα, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας και Πολιτικής Προστασίας
Παύλος Πουλιάκας, η Προϊσταμένη Τμήματος Πολιτικής Προστασίας Δήμου
Σερρών Αικατερίνη Αναγνωστίδου, ο Διοικητής Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
Σερρών Ανδρέας Θεοδωρίδης, ο Υποδιοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
Σερρών Παντελής Ελευθεριάδης, η Υποδιοικήτρια του Αστυνομικού Τμήματος
Σερρών Ευαγγελία Δημανούδη, ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Σερρών
Παναγιώτης Ηπειρώτης, ο εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Αστυνομίας Σερρών
Παναγιώτης Αλεξανδρίδης, ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος του Τμήματος
Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών Κωνσταντίνος
Αργυρίου, η Προϊσταμένη του Δασαρχείου Σερρών Χρυσοβαλάντω
Ιασωνίδου, ο Προϊστάμενος Δημοτικής Αστυνομίας Νικόλαος Σύρπας, ο
Γενικός Διευθυντής της ΔΕΥΑΣ Σερρών Νικόλαος Σαφαρίκας, ο Πρόεδρος της
Αερολέσχης Σερρών Γεώργιος Βασιλείου, η Πρόεδρος του Τοπικού
Περιφερειακού Τμήματος Σερρών του Ελληνικού Σταυρού Μαρία Θεοδωρίδου,
ο Πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Σερρών Θεοφάνης Παπαευστρατίου,
ο εκπρόσωπος του Γενικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων Πεδιάδας
Σερρών Κωνσταντίνος Τσιρογιάννης, ο εκπρόσωπος του ΟΦΚΑΘ βάση
ετοιμότητας Σερρών-Εθελοντές Πολιτικής Προστασίας Ιορδάνης Βαλαβανίδης,
ο εκπρόσωπος του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Νομού Σερρών
Παναγιώτης Καζάκας, ο εκπρόσωπος της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων και
Συλλόγου Ραδιοερασιτεχνων Νομού Σερρών Νικόλαος Μπερόβαλης και ο
Υπεύθυνος του πάρκου/ΒΙΠΕ Σερρών Πέτρος Μαρβάκης.
#SerresParatiritis